UPC - pozor na jejich neprofesionální a nesystémovou práci

Začalo to naším stěhováním. Jak už to tak bývá, při stěhování jsme sbalili a odvezli něco málo navíc, než jsme měli slavnému UPC vrátit při odhlášení televize a internetu...

Protože jsme na to, že scházejí nějaké kabely, byli upozorněni, začali jsme se doptávat přes klientské centrum UPC, co přesně bychom jim měli vrátit. Nutno dodat, že jsme měli plnou krabici různých káblíků, o kterých již jsme netušili, k čemu patří. Bylo nám řečeno, abychom vrátili síťový kabel a scart kabel (v ceně 318 Kč, které jim v tuto chvíli na kabelech dlužíme). Nojo, ale jak to vypadá? Síťový kabel se tváří jako něco, co se strká do zásuvky, viďte? Raději jsem se tedy ptala dále - co přesně chtějí vrátit - i popsala jsem čtyři druhy káblíků, které jsem našla. Včetně jakéhosi (jediného) káblíku s krabičkou, který šel strčit do zásuvky. Říkejme tomu adaptér.

Odpověď byla rychlá - chtěli vrátit to, co jsme pojmenovali scart kabel, pak něco, co bylo zřejmě oním síťovým kabelem, a pak bohužel i to, co jsem popsala jako adaptér. Nu budiž, člověk spoléhá na to, že na druhé straně je někdo, kdo ví, o čem mluví, co přesně tedy dlužíme. Zabaleno, odesláno, považováno za vyřešené. Tečka.

Ovšem chybička se vloudila. Před odjezdem na dovolenou jsme zjistili, že nějak nemáme nabíječku na kameru. Ups - tak to byl onen bezprozirní adaptér... Proč nám nikdo nedal vědět, že jsme jim poslali něco co jim nepatří?? Tak jsme hned psali a pak ráno volali na firmu LICA Nymburk, kam jsme káblíky od UPC dle jejich instrukcí poslali. Ti nám ale sdělili, že to už nemají, že se to nedá dohledat a že když jim někdo pošle něco špatného, tak má prostě smůlu. (Kdyby něco scházelo, joj, to by se jistě ozývali a vyčíslovali si škody...) Nu, podivný přístup, ale budiž - chytněme se za nos, byla to naše chyba, tak budiž... I koupili jsme novou nabíječku...

Ovšem po návratu z dovolené nás doma čekala faktura za při předání scházející kabely v ceně 319 Kč. Ano - za ty kabely, které jsme jim před měsícem poslali... Navíc byla ta faktura poslaná na pražskou adresu, o které jsme je samozřejmě informovali, že již neplatí - jen díky dosílce se to k nám dostalo. A pohár trpělivosti přetekl... Volala jsem na klientské centrum, popsala situaci. Paní si to vyhledala v počítači a prohlásila, že to musíme zaplatit, že je to nějaký nedoplatek za služby. Ovšem na faktuře bylo uvedeno náhrada škody za kabely - tak paní ještě chvilku dumala a pak řekla, že si té faktury teda nemáme všímat.... Zajímavé... Prostě ať žije profesionální přístup a systém.

Tak jsme jim napsali takový pěkný dopis a s ohledem na celou situaci, na fakt, že nás uvedli v omyl a vyžádali si něco, co nebylo jejich, když na to museli přijít, že nás neinformovali, nepředali si ani informaci o tom, že jsme kabely vrátili a chtěli je proplatit, zkrátka požadovali jsme náhradu škody. V ceně nové nabíječky.

Uběhlo pár dní a najednou se ozvali z firmy LICA, že náš "adaptér" neboli nabíječku našli. A heleme se... Ovšem - to brzy...

No a po dalším týdnu se ozval nějaký mladý muž z klientského centra UPC s tím, že nám samozřejmě nic neuhradí, že nám tedy milostivě vynulují náš účet, že jim tedy už nic nedlužíme a že nám posílají zpět tu naši původní nabíječku. Žádná vstřícnost, žádná snaha o urovnání dojmu z jejich práce. Jasně, byla to i naše chyba, ale slušná firma by jednala diplomatičtěji. Asi to tak chodí ve firmách, které mají pocit, že jsou na nich lidé závislí a že nemají konkurenci... Tak holt pozor na ně...

Ale nakonec to všecko mělo velmi milý konec - a to už je zas něco na stránku chvály - pro firmu ElviaPRo - SONY Centrum, která neměla problém s výměnou oné nyní již přebytečné nabíječky za jiné zboží (a to jsme již ani neměli původní plastový obal). Sledujete ten rozdíl v přístupu?  

 

 

 

 


Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2024